> Sobre isto, pasouseme comentar que no pootle que instalei non atopei nada en
> relación coas memorias de tradución e ficheiros tmx.
> Realmente soporta este formato para inortar e exportar?
> Alguén o pode confirmar? algunha captura de pantalla?

Eu tampouco atopei nada, agás unha referencia a un ficheiro .tmx na
axuda como entrada para xerar as suxestións que se lle mostran ós
tradutores (ou iso entendin que era). Aquí tedes
http://translate.sourceforge.net/wiki/pootle/updatetm

Pero teño instalada a versión 1.1, ainda que dubido que para a 1.2
fixeran un cambio tan grande. En todo caso non descarto que o feito de
non telo atopado sexa debido á miña inoperancia e a ter ferrallado
pouco.