Hello Penggiat Business

Buku ini hanya untuk orang yang benar-benar serious ingin belajar bagaimana
untuk berbusiness di internet. Saya telah mempraktikkannya dan Alhamdullilah
berjaya  dalam 3 hari saya dapat lebih kurang RM140.

Ini benar dan saya tak tipu dan kerana buku
 inilah..

Saya pun macam anda semua.
Mula-mula tertanya-tanya business mana yang terbaik yang boleh cepat kaya.

Mana ada business yang boleh kaya terus.

Usaha tak hendak tapi $$duit$$ hendak.

Usaha saya untuk mendapatkan pulangan pertama saya sangat tinggi.
Berbekalkan usaha dan kesabaran dan juga strategi pemikiran kritis, mesti boleh
anda perolehi wang ringgit yang makin hari makin banyak.

Semuanya saya dapat dari buku ini.

Saya hendak berkongsi buku pertama yang saya baca agar sama-sama kita dapat
benefit dari nya.
Saya bukan promote atau apa, terus terang saya kata saya masih baru tapi memang
buku
 yang saya baca ni yang terbaik.

Jika anda berminat dengan buku ini, sila reply ke email ini dengan menulis
subject "BUKUTIPS".

Saya juga ada beberapa buku lain yang saya boleh kongsi bersama, tajuknya
adalah seperti dibawah:

NetBiz Beginners' Guide(77pages - RM15)
Internet Marketing Mistakes(Flash
 Interactive-RM25)
How to make money online, starting with no cash, no website and no
product(20pages - RM10)How to Run a Profitable Website(50pages -RM15)
Harga Bagi setiap buku dinyatakan dan digred mengikut mukasurat dan software
yang digunakan.Semuanya kos bersih dan saya hanya untung
 sedikit sahaja.Yang penting ilmu yang telah saya pelajari dari kesemua
buku-buku ini. Bukanlah mudah untuk menjadi internet marketer yang berjaya tapi
setelah saya belajar dengan teliti semua buku-buku ini, barulah saya faham erti
sebenar untuk mencapai kejayaan dalam bisnes online.

"Janganlah Jadi pemasar yang tiada ilmu. Sebelum sesiapa pun berjaya, selain
minat dan kepakaran mestilah adalah ilmu
 didada"

Jika berminat sila email ke [EMAIL PROTECTED] dengan subject "BUKUTIPS"

Terima Kasih semua dan selamat berbisnes..