Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera!
JIKA ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI PROGRAM INI, SAYA AKAN SPONSOR ANDA SEBANYAK
RM10..YURAN PENDAFTARAN ADALAH RM65 DAN ANDA HANYA PERLU BAYAR RM55
SAHAJA...BAKI RM10 AKAN DISPONSOR OLEH SAYA SENDIRI

 Perniagaan yang saya promosikan ini adalah perniagaan di bawah syarikat
www.mymode.com.my. Website www.prepaid4u.net adalah 3rd party website untuk
mempromosikan perniagaan prepaid ini.

 Di Prepaid4u.net, kami mempromosikan sebuah perniagaan berasaskan Multi Level
Marketing. Syarikat yang sedang berkembang dengan pesat ini membuat perubahan
dengan menerajui teknologi terkini sebagai medium pemasaran iaitu SMS dengan
menjual Kod Tambah Nilai Prabayar sebagai produk utama syarikat.

 Unruk Makluman @ Informasi Lebih Lanjut Sila Layari Sekarang,
http://www.prepaid4u.net
 Sebarang Masalah Sila Hubungi Saya, Di Talian 0133550034

 Sebarang Pertanyaan atau Makluman Lebih Lanjut, Sila Hubungi..

 No HP :0133550034
 Website : http://www.prepaid4u.net

QRUOKZ