Anda inginkan pendapatan sampingan seharian?
  Mulakan sekarang dengan hanya bermodalkan RM50
  Anda tentu pernah mendengar mengenai MyMode.
  Perniagaan prepaid paling laris dan terhebat masa kini yang telah terbukti
memberi pulangan lumayan walaupun diusahakan secara sampingan.

  Tahukah anda berapakah kos penyertaan Mymode. Semestinya RM65.
  Kini anda boleh berjimat jika mendaftar melalui mymode2u
  Saya akan beri jaminan untuk memulangkan kembali RM15 kepada anda terus ke
akaun bank anda. Jadi pendaftaran MyMode anda hanya bernilai RM50 ditambah pula
RM11 akan dikreditkan secara automatik oleh MyMode ke dalam akaun MyMode anda.
Selepas pendaftaran sebagai ejen MyMode, anda boleh login terus ke web MyMode
dengan memasukkan no. telefon yang didaftarkan dan 4 digit PIN yang anda
perolehi.

  Bagaimana caranya mendapatkan kembali RM15?

        1. Daftar di MyMode   affiliate website.
        2. Upgrade keahlian anda kepada   ahli VIP(anda perlu membayar RM65
kepada admin web tersebut).
        3. Maklumkan kepada saya   setelah anda menjadi ahli VIP. Sila emailkan
butiran berikut sebagai   pengesahan kepada [EMAIL PROTECTED]:

   username
   nama
   no telefon(semasa        mendaftar ejen MyMode)
   tarikh upgrade
   no akaun bank(Maybank        atau CIMB diutamakan)
        4. Tunggu pengesahan   pembayaran daripada saya.

  Bertindak sekarang. Sertai kami sebagai ejen MyMode.
  Bisnes prepaid paling stabil dan menguntungkan masa kini.
  Daftar sekarang!!!!