Berita terkini Ceramic Bisness Club ada terpapar di Harian Metro
09hb Okt 2008 page 23 Satu muka surat
Tn / Pn, Saya ingin berkongsi dengan anda bahawa anda telah memilih langkah
yang baik  untuk  menjana pendapatan bersama Ceramic Business Club .
Disini bukan program pasaran saham atau pelaburan internet tetapi sebagai
sistem perniagaan Franchise berasaskan Sell Back Policy. Ianya menguntungkan
tampa sebarang risiko. Contohnya saya setiap bulan saya akan mendapat
pendapatan tambahan tetap RM 700 bilamana saya membuat RM3,800(Repurchase
/Pakej Booster). Pihak syarikat akan membeli semula bernilai RM 4,500. Dalam
bulan yang sama pihak Syarikat akan mengirimkan 3 keping cek bernilai RM 1,500
setiap satu. Ini dapatlah meringankan bebanan pendapatan saya.Tambahan pula
dimasa harga barangan keperluan sekarang tidak seperti dulu. Saya bersukur
dengan bertemunya  pakej ini dan berterima kasih kepada orang yang
memperkenalkan pakej ini. Sekarang tibalah masanya saya berkongsi pengalaman
ini  dengan semua sama ada anda berminat atau pun tidak. Semoga semuanya
berjaya....... InsyaAllah
Tentang berapa lama saya menyertai pakej ini sudah lebih dari satu tahun dimana
setiap bulan saya harus berbuat repurchase setelah mendapat cek dari syarikat.
Jika sekeluarga menyertai pakej yang sama iaitu bapa, isteri dan anak, sudah
tentu pendapatan sekeluarga menjangkau RM 2100. Kan renggan sikit beban
keluarga..Bagi saya besar kerana saya hanya bergaji kecil. Saya hanya berkongsi
pengalaman. Saya menyertai setelah saya diperkenalkan oleh salah seorang admin
syarikat ini iaitu saudara Zulhilmi. Jika kita rajin menaja tambahan imbuhan
diberi dari hasil usaha ini.
Terpulanglah pada Tn/Pn... Bagi saya apa yang saya dapat dan kawanx saya yang
dahulu menyertai,  syarikat ini tiada unsurx  penipuan. Pejabat syarikat
terletak di TamanConnaught, Ceras. Saya hanya berkongsi pengalaman kepada yang
ingin berminat membantu pendapatanya sendiri.
Jika berminat sila buat pendaftaran pad URL dibawah dan susuli SMS setelah
upgrade pakaj atau setelah membuat bayaran. Jika masih ragux....cubalah yang
kecil dahulu.
http://www.jutawanceramic.com/haris66
http://www.jutawanceramic.com/haris66
Secara mudahnya bisnes ini seperti berikut.
1)  Pakej a : Tea set - Beli Rm900 dan jualbalik pada syarikat Rm1000.
Untung=Rm100.
2) Pakej b :  Dinner Set - Beli Rm1800 dan jualbalik pada syarikat Rm2000.
Untung=Rm200.
3) Pakej c :. Tea+Dinner+Warmer set - Beli Rm3800 dan jualbalik Rm4500.
Untung=Rm700.

PERHATIAN....
RM155(Unit IPS & Membership) perlu dan diwajibkan sebagai  menjadi ahli jutawan
seramic, sekali sahaja semasa pendaftaran pertama
Jika ada masalah hubungi saya
[EMAIL PROTECTED],com /  Tel: 013-3372434 harisfadzilah

Selamat Berjaya
Ambil Perhatian:
Sila Upgrade VIP keahlian anda dengan pengiriman bayaran mengikut harga Pilihan
Pakej. sila buat Upgrade yang dipilih ke salah satu akaun dibawah (Cash
Deposit/ATM Transfer/Online Transfer); Anda dinasihatkan untuk menambah 1-9sen
untuk memudahkan kami mengesan bayaran anda

 No Akaun Bank
(Maybank) :  1513 0671 5266 (MBB)
(CIMB Bank) : 1302 0116 6425 23 (CIMB)
Penama : Mohd Zulhilmi Bin Abd Ghafar
Sila susuli Format SMS Setelah membuat pembayaran ke akaun bank Admin:
Tips: Upgrade <> Pilihan Pakej <> UserID Anda <> Jumlah <> Bank <>  Tarikh <>
Masa
   *Jika terlupa UserID, sila letakkan Nama Penuh anda di ruangan UserID
Anda.
Contoh Pakej Booster C:
( Dinner Set 36pcs + Warmer Set 15pcs + Tea Set 14pcs ):
Harga = RM3,800 (Booster) + RM155 (Unit IPS & Membership)
 Upgrade <> Pakej_A <> Zanariah <> RM3955.15 <> MBB <> 26/4/2008 <> 2:45pm
                   Send To : 017-345 2481
                  Email : [EMAIL PROTECTED]
 Jika anda menggunakan online transfer Maybank2u, Anda wajib masukkan email
Admin [EMAIL PROTECTED] ke ruangan 3rd Party E-Mail untuk mengesahkan bahawa
anda telah buat bayaran ke akaun beliau
 Anda akan menerima satu "SMS Alert Payment Received Confirmation"daripada
pihak Admin sebaik sahaja SMS Payment anda diterima oleh pihak Admin. Sila
Update Profileanda selengkapnya kerana maklumat tersebut akan digunakan untuk
pendaftaran di CeramicClub oleh pihak Admin.
Selepas melengkapkan maklumat seperti yang dikehendaki, sila Hubungi Ibu
Pejabat Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd untuk pengesahan penghantaran Cek Bonus
anda.

Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd.
213-1, Jalan Sarjana, Taman Connaught, Cheras, 56000 Kuala Lumpur Malaysia .
TEL: + 603-9132-9988, + 603-9133-1282
Pihak syarikat akan mengeposkan cek anda ke alamat rumah seperti yang anda
isikan di My Profile tadi dalam masa 10 ke 15 hari bekerja. Sila hubungi
syarikat jika anda masih belum menerima cek anda dalam tempoh masa tersebut (10
hari bekerja)

SELAMAT DATANG KE LAMAN MENJANA PENDAPATAN BERTERUSAN TANPA HENTI!
PELUANG MENAMBAH PENDAPATAN MENGUNTUNGKAN DENGAN 0% RISIKO
Syarikat Asia Ceramic Marketing Sdn Berhad adalah merupakan sebuah Syarikat
Yang Kukuh, Ditubuhkan mendapat pengitirafan Award 7th Asia
Pacific/International Entrepreneur Excellence Award 2008.Merupakan sebuah
syarikat tempatan yang memasarkan Produk Ceramic buatan Vantage telah diumumkan
sebagai pemenang Award 7th Asia Pacific/International Entrepreneur Excellence
Award 2008.
Berita ini telah menaikkan nama Malaysia  kerana telah berjaya menewaskan 500
pencalonan dari seluruh negara. Berita ini juga telah dan akan mendapat
liputan dari media, akhbar dan majalah tempatan.Antaranya ; Akhbar The Star m/s
SM12 (20julai2008), NTV77 Edition (8.00pm) & Mandarin 7 (9.30pm) – 21 julai
2008 dan 17 ogos 2008 (1.30pm), Global Business Magazine issue 28 sept2008,
Shang Hai Magazine issue 355 sept2008.
Dengan kejayaan meraih award ini menunjukkan bahawa perniagaan Francais Sell
Back System yang dijalankan oleh syarikat ini boleh dipercayai dan sangat
menguntungkan kepada sesiapa yang menyertainya.

[...]
Saya hanya nak tunjukkan "JALAN"bagaimana orang yang tak pandai berkomunikasi,
tak pandai komputer, tak pandai internet,tak ramai kawan dan kenalan,masih
boleh menjana pendapatan lima angka sebulan tanpa perlu menjual, tanpa perlu
mengguna produk dan tanpa perlu mencari 'downline'.
Mahukah anda Menjana RM??!! Melalui Satu Kaedah Yang Lebih Praktikal Lebih
Dinamik,
RAKAN KONGSI DIPERLUKAN UTK KONSEP TRADING "SELL BACK POLICY" YANG
MENGUNTUNGKAN DAN  0% RISIKO!!!

 DAFTAR SEGERA
PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA
http://www.jutawanceramic.com/haris66
http://www.jutawanceramic.com/haris66

Hebat!!! Mudah & Telus!

SIAPA YANG PATUT JOIN BISNESS INI…??

1.  Warganegara Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei.
2.  Janji ada akaun bank (tiada had umur).
3.  Pelajar IPT.
4.  Suri rumah tangga.
5.  Kakitangan kerajaan/swasta.
6.  Golongan Profesional.
7.  Ahli perniagaan kecil atau besar dan sesiapa saja yang
     mempunyai MODAL MINIMUM dan berazam kuat untuk
     keluar dari belenggu kehidupan yang TIDAK SELESA

Namun, sekiranya anda masih inginkan penjelasan lanjut dari saya sendiri,
jangan segan dan jangan malu hubungi saya pada bila-bila masa
013 – 3372434

[EMAIL PROTECTED]

 KLIK DISINI

PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA