Hi, apa khabar?

SETIAP HARI, BERPULUH - PULUH orang dari SELURUH NEGARA join ekoleksi.

http://www.igetworld.com/?ref=haris66

( cuba lihat disebelah kiri web ekoleksi.com bhgn 'Latest Member' tiap- tiap
jam ada
sahaja penyertaan baru yang masuk.)
Memang sukar nak yakinkan orang ramai tentang program nie,tapi saya jamin
selepas anda daftar paling lama pun 2 hari akaun anda akan mula dipenuhi wang
dari downline,caranya amat mudah,saya akan tunjukkan nanti.

Setiap hari saya mengutip purata RM300 – RM600 sehari terus ke Akaun Maybank
saya.

Modal cuma RM50 je.

Tertekan dengan masalah kewangan yang membelengu diri, saya nekad untuk mencuba
menyertai ekoleksi.com melalui emel yang dihantar oleh seorang kenalan
memandangkan risikonya amat rendah (iatu modal Cuma RM50)
Pada hari pertama saya Join saya dapat SMS dari upline yang menyatakan dia
telah menyusun downline dibawah ID saya dan saya menyemak akaun maybank saya.
Alhamdulillah, hari pertama sahaja saya dah balik modal!!!!
Kini saya tidak lagi teragak-agak nak berbelanja takut bajet lari, hutang PTPTN
masa saya belajar dulu pun dah dapat saya settlekan.
Bila dah macam ni, Barulah saya Terfikir Mengapa Irfan Khairi sukakan
perniagaan Internet…
Ia betul2 Menjadi dan Memang Internet Sungguh berkuasa!
So, kepada Anda yang berminat untuk menyertai kami di ekoleksi.com untuk cari
duit lebih,
sila aktifkan akaun anda segera melalui laman web berikut:

http://www.igetworld.com/?ref=haris66

Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik
saya akan dapat
tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang dihantar oleh Admin
ekoleksi.com.

DALAM RANGKAIAN SAYA:
(ANDA DIBERI PILIHAN)

PLAN A - JADI NETWORKER
YANG AKTIF SEPERTI SAYA
ANDA AKAN MENJANA SEHINGGA RM51,900 BAGI SATU AKAUN

PLAN B - ‘SLEEPING
PARTNERS’
JOINT DAN DUDUK DIAM-DIAM, TAPI MASIH BOLEH DAPAT INCOME..BIAR SAYA YANG
CARIKAN DOWNLINES UNTUK ANDA.

SETIAP HARI SAYA MENERIMA PURATA 6 – 10 PENYERTAAN BARU UNTUK DISUSUN DAN
DIATUR. IA BERGANTUNG
SECEPAT MANA ANDA BERTINDAK UNTUK MENDAFTAR DAN SAYA AKAN SUSUNKAN DIBAWAH ID
ANDA UNTUK SEGERA ANDA
BALIK MODAL DAN BINA NETWORK ANDA.
(Nota: Sesiapa yang menyertai group kami juga akan diberikan cara bagaimana
untuk
mendapatkan BERIBU - RIBU e-mail list bagi mempromosikan ID anda melalui Yahoo
Groups).

PILIHAN DI TANGAN ANDA!!!!

KELEBIHAN ekoleksi.com;

1. New babies.
                    Biz ini
TIDAK akan menjadi TEPU!!!!
                    (klik FAQ
web untuk detail)

2. Spilover (Limpahan keluar).
                    Dengan
formula (SLEEPING PARTNERS) ini, tanpa menaja tapi
                    Masih boleh dapat income. (klik RESELLER web untuk detail)

SETIAP HARI, BERPULUH - PULUH orang di SELURUH NEGARA join ekoleksi.com.
( cuba lihat disebelah kiri web ekoleksi.com bhgn 'Latest Member' tiap- tiap
jam ada sahaja penyertaan baru yang masuk.).

Jangan tunggu ramai orang dah masuk baru nak aktifkan ID,kerana bila network
dah jd besar dan berkembang
ID anda akan terkebawah!!!
"Dunia bisnes internet, baik yang berupa penjualan produk ataupun
perkhidmatan adalah
suatu yang baru dalam budaya bisnes kebanyakan bangsa didunia. Masyarakat di
negara kita juga kurang faham, menjadi takut dan bimbang untuk berurusan bisnes
melalui internet. Kita tidak perlu menunggu orang lain untuk merintis jalan
melaksanakan bisnes internet. Anda perlu mengambil inisiatif, melangkah terus
menguasai dan memahaminya dan keyakinan serta tindakan positif, anda akan
berjaya kelak. Dunia adalah pasaran. Pasaran dunia memberi dimensi baru dalam
bisnes internet."

Robert Kiyosaki:
"orang terkaya di dunia membina network, tapi orang lain hanya mencari
kerja."

http://www.igetworld.com/?ref=haris66

salam.

<*> Your email settings: