Saya BENCI MLM!!!!
Tetapi...
1 - Saya nak jadi kaya, pakai kereta mewah...
Kalau saya terus bekerja makan gaji, pendapatan saya susah nak naik. Paling
kuat pon kalau saya kerja 10 tahun keatas, mungkin saya boleh dapat naik sikit.
Sampai bila baru boleh saya beli kereta mewah? Terlalu banyak hutang keliling
pinggang. Pendapatan RM3,000 tapi tiap bulan kene bayar hutang itu ini,
macam-macam bill datang, dan macam macam lagi.

2 - Saya tak nak bekerja keras atas sesuatu yang tidak akanmenjadi milik saya
dan tidak boleh diwarisi.

"Kenapa saya masih bekerja bawah orang? Bukannya saya boleh jual atau warisi
pekerjaan saya?" Itu persoalan yang selalu terngiang-ngiang di kepala saya.
Mengapa tidak saya mulakan perniagaan saya sendiri, ambil pekerja sendiri, dan
cipta beberapa sumber pendapatan yang akan masuk berterusan walau saya tidak
bekerja.

3 - Saya banyak buat simpanan, tapi nilai harga barang makin naik setiap tahun!

          Setiap tahun nilai wang merosot dan nilai harga barang meningkat.
Kenapa anda menyimpan sesuatu yang nilainya menurun setiap tahun??

          Ini bermaksud jika seseorang yang akan pencen, simpanan atau
pendapatan pencennya tidak lagi mampu menampung kos hidup kerana kos hidup
sentiasa meningkat. Ini menyebabkan mereka terpaksa bekerja seumur hidup.

4 - Saya tak tahu perniagaan apa nak buat?

 Kalau saya nak cipta syarikat microsoft saya sendiri, memakan berjuta dollar.
Apa lagi perniagaan yang mampu saya lakukan, yang mana saya boleh bekerja keras
untuk beberapa tahun dan terima pendapatan berterusan sampai bila-bila??

Penulis buku New York best seller "Rich Dad Poor Dad" mencadangkan kepada saya
dan anda supaya memulakan perniagaan networking.

Mengapa??
1 - Kos permulaan yang rendah.
2 - Latihan dan panduan diberi, hanya perlu mengumpul pengalaman.
3 - Tiada limit masa - Boleh ambil masa berapa lama pon untuk mendapat dan
mengasah kemahiran dalam networking.
4 - Bekerja berkumpulan - Bantuan dan sokongan sesama kumpulan ada bersama
network marketing kerana masing-masing saling memerlukan. (apa yang penting?
KERJSAMA)
5 - Jika anda betul-betul sudah matang dalam networking dan mempunyai kumpulan
yang besar, anda akan dapat merasai betapa pentingnya pengalaman yg anda lalui.
http://www.e-kanzzs.net/?info=rahsiaduit
http://bit.ly/bhzSYp