Boas,
Efectivamente, corrix??n o corrector, non sei se ?? mais correcto que
apareza gl, galician, ou galego. A min g??stame mais galego.
Env??o a extensi??n modificada para galego. simplemente hai que mudar o
nome dos dicionarios .aff e .dic o nome que se lle dea ?? o que aparece.
Sa??dos

A verdade ?? que xa o pensara e descomprimira o paquete para ver se era e
acabo de darme conta que o paquete que mirei foi o da traduci??n do
firefox. vaia despiste! en fin...

Frco. Javier Rial escribiu:
> o corrector igual est?? con gl-ES, xa vin a captura.. iso foi erro
> seguramente de Dani Mu??iz e m??is meu cando fixemos o corrector baseado
> no traballo do do OpenOffice.org.
>
> como est??n pendentes de corrixir e engadir diversos melloras aos
> correctores, en breve actualizaremos todo iso.
>
> sa??dos.
>
> damufo escribiu:

>>> LC_CTYPE="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_NUMERIC="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_TIME="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_COLLATE="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_MONETARY="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_MESSAGES="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_PAPER="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_NAME="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_ADDRESS="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_TELEPHONE="gl_ES.UTF-8"
>>> LC_MEASUREMENT="gl_ES.UTF-8"

-------------- pr?xima parte ----------
Um anexo que n???o estava em formato texto n???o est??? inclu???do...
Nome : dicionario.jpg
Tipo : image/jpeg
Tam  : 11813 bytes
Descr: n???o dispon???vel
Url  :
http://www.mozdev.org/pipermail/galician/attachments/20080626/8700a8e9/attachment-0001.jpg

Um anexo que n???o estava em formato texto n???o est??? inclu???do...
Nome : corrector_de_galego-2.2-fx+tb+sm.xpi
Tipo : application/x-xpinstall
Tam  : 219011 bytes
Descr: n???o dispon???vel
Url  :