Intentamos reproducir o erro e resulta que s?, que aparece "reemprazar"
no bot?n, pero ? un bot?n do sistema, non de Firefox.
De feito en Gnome aparece "substitu?r" as? que s? se  produce na
traduci?n de KDE.

En todo caso tes raz?n, "reemprazar" non ? considerado correcto  como
est?ndar e de feito a RAG d? unha nota espec?fica sobre a s?a
incorrecci?n (a?nda que exista)

Sa?dos.