Jan Staat misschien bij Bestand>Afdrukken>Overige>Prospectus een vinkje? Dat heeft in 1.4 ook zo'n effect.
Joop ----- Original Message ----- From: "J. Trompetter" <[EMAIL PROTECTED]> To: <[email protected]> Sent: Thursday, August 04, 2005 10:45 PM Subject: [gebruikers] `Printen in Oo 2.0 > Hallo, > > Ik heb een probleem met het uitprinten van documenten in OpenOffice 2.0 > Om een A4 uit te printen, krijg ik op een A4-blad de afdruk op 1/4 deel > van het A4-tje. Ik heb geprobeerd aanpassingen te doen, maar het helpt > niet. > Uitprinten in Word is geen probleem. > Kan iemand mij een goede raad geven? Bij voorbaat dank. > > Jan Trompetter > ---------------------------------------------------------------------------- ---- > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
