Cor Nouws <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Weet je zeker dat dit hetzelfde probleem is?
> De bug gaat over invliegen van lijst-items, wat wel in 1.1.x werkte,
> maar in 2.x niet werd overgenomen.
> En het probleem van Anton ging over plaatjes waarbij in 2.x een
> instelling werd gedaan, die niet werd opgeslagen in 1.1.x
> Kan dus iets anders zijn.

Kan, maar ik denk dat het onderdeel is van hetzelfde probleem. Het
speelt zich nl. af in de import/conversie van de sxi door 2.0.

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan