Cor Nouws <[EMAIL PROTECTED]> writes: > Weet je zeker dat dit hetzelfde probleem is? > De bug gaat over invliegen van lijst-items, wat wel in 1.1.x werkte, > maar in 2.x niet werd overgenomen. > En het probleem van Anton ging over plaatjes waarbij in 2.x een > instelling werd gedaan, die niet werd opgeslagen in 1.1.x > Kan dus iets anders zijn.
Kan, maar ik denk dat het onderdeel is van hetzelfde probleem. Het speelt zich nl. af in de import/conversie van de sxi door 2.0. -- Johan --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
