Cor,
Nog bedankt voor de tip. Kan ik lekker alle Windhoos gebruikers
motiveren eens om zich heen te kijken. Zit lekker, ziet er goed uit,
alleen een beetje Amerikaans (te) groot.
--
Met vriendelijke groeten,
>>> nl.OpenOffice.org <<<
Robert Vriens
-----------------------------------------------
Linux 2.6.16 user #313978 Virus-free AviRA.com
Ubuntu, humanity to others
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]