Anton schreef: > Hoe kan ik met Calc (openoffice 2.02) het valuta teken mooi links onder > elkaar uitgelijnd hebben. Terwijl ik het bedrag standaard uitlijn.
Dat kan niet. Er zijn in het verleden wel issues over ingediend (waaronder één van ondergetekende), maar kennelijk is het bij de ontwikkelaars niet belangrijk genoeg om er iets nuttigs mee te doen. De verwachting was dat het met OOo versie 2.0 opgelost zou zijn, maar helaas..... Het valutateken in een aparte kolom zetten is natuurlijk geen optie. Dat kost alleen maar meer werk en de frustratie wordt er ook niet minder op. Ach, zolang OOo qua gebruiksgemak en betrouwbaarheid MSO overstijgt hoor je mij niet klagen...;-) Groeten, -- Joop Letteboer --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
