Gerrit Snijder wrote:
> Nee, ik bedoel echt een nieuw uiterlijk voor alle pictogrammen die
in de balken voorkomen.
Iets dergelijks kan bijvoorbeeld ook bij Firefox waar het thema's heet.
Aha, dan het je het over e.o.a. Linux distri, waar andere icoontjes voor
beschikbaar waren.... (uit je eerste mail meende ik te begrijpen dat je
het alleen had over icoontjes voor eigen knoppen :-/ )
vr. groet,
Cor
--
Cor Nouws
www.bsooo.nl - www.nouenoff.nl
Free your files
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]