Cor Nouws wrote:
> Dag Johny,
>
> johny bettens wrote:
>
>> Wellicht een domme vraag, maar is het mogelijk om een Microsoft
>> Publisher
>> document te openen zonder dat Publisher op je pc hebt staan.
>> Is er een alternatief?? Kan OOo dit openen op een of andere manier?
>
>
> Je zult het eerst in Publisher in een ander formaat, waar OOo wel een
> filter voor heeft, moeten opslaan. Met ongetwijfeld alle gevolgen vandien.
>
> vr.groet,
> Cor

Ik heb het nu even niet meer op mijn computer staan om uit te proberen,
maar kan Ragtime solo geen Publisher documenten openen?

gr, Herman

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan