Cor Nouws wrote: > Dag Johny, > > johny bettens wrote: > >> Wellicht een domme vraag, maar is het mogelijk om een Microsoft >> Publisher >> document te openen zonder dat Publisher op je pc hebt staan. >> Is er een alternatief?? Kan OOo dit openen op een of andere manier? > > > Je zult het eerst in Publisher in een ander formaat, waar OOo wel een > filter voor heeft, moeten opslaan. Met ongetwijfeld alle gevolgen vandien. > > vr.groet, > Cor
Ik heb het nu even niet meer op mijn computer staan om uit te proberen, maar kan Ragtime solo geen Publisher documenten openen? gr, Herman --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
