Johan Vromans <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Er is een tool, iText, waarmee je PDFs kunt signen. Ik heb er geen
> ervaring mee, maar zal er vandaag of morgen eens naar kijken.

Ik heb daar nu een tooltje voor gemaakt.
Het is nog erg rudimentair, maar het werkt...

Ik moet er nog wat aan poetsen, dan zal ik het beschikbaar stellen.

Stay tuned.

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan