Tekstverwerkers waren voor mij (vanaf 1984) bijna een hobby. Ik probeerde alles wat er maar er te vinden was. Een favoriet was Qedit, een simpele editor met grote programmeermogelijkheden. Die wist ik zo aan te passen dat het leek alsof je in WP werkte. Via allerlei hulpmiddeltjes die ik via bulletin boards binnenhaalde kon ik zelfs een spellingchecker gebruiken. Qedit was ook het eerste programma dat ik kocht, voor 125 gulden in de USA en ik moest er weken op wachten. In DOS heb ik nooit meer iets anders gebruikt, en nog steeds heb ik de handleidng en de originele diskette. Onder Windows gebruikte ik diverse WP-versies, Ami Pro en Word waarbij vooral versie 6.0 me beviel vanwege het heerlijke programmeren in WordBasic. Ik heb een tijdje Word97 gebruikt maar dat rammelde aan alle kanten en toen ben ik overgestapt op OpenOffice.org. Ik zou niet anders meer willen, maar het programmeren is wel een crime :-)

Nico


---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan