Hoi Jaap,

Jaap van de Putte - 2 use it schreef:
> Dag allen,
>
> Ik moet bij een tekst de fonetische uitspraak plaatsen. Daarvoor zijn
> allerlei aparte tekentjes nodig. Ik heb wel een oplossing gevonden -
> http://phonmap.com/ - maar daar moet ik 7 1/2 pond voor betalen. En ja,
> ik ben een Nederlander ...
> Ik heb ook binnen OOo Ruby gevonden. Dat kan ik gebruiken om de
> fonetische uitspraak boven woorden te zetten, maar daar heb ik nog niet
> de fonetische tekens mee.

Heb je iets aan
http://www.phon.ucl.ac.uk/home/wells/fonts.htm ?

> --
> Met vriendelijke groet / Kind regards,
>
> Jaap van de Putte
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
>
>


Vriendelijke groet,

Simon Brouwer
--> nl.openoffice.org <--

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan