Hoi Jaap,
Jaap van de Putte - 2 use it schreef: > Dag allen, > > Ik moet bij een tekst de fonetische uitspraak plaatsen. Daarvoor zijn > allerlei aparte tekentjes nodig. Ik heb wel een oplossing gevonden - > http://phonmap.com/ - maar daar moet ik 7 1/2 pond voor betalen. En ja, > ik ben een Nederlander ... > Ik heb ook binnen OOo Ruby gevonden. Dat kan ik gebruiken om de > fonetische uitspraak boven woorden te zetten, maar daar heb ik nog niet > de fonetische tekens mee. Heb je iets aan http://www.phon.ucl.ac.uk/home/wells/fonts.htm ? > -- > Met vriendelijke groet / Kind regards, > > Jaap van de Putte > > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > > Vriendelijke groet, Simon Brouwer --> nl.openoffice.org <-- --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
