Merhabalar,

On Wednesday 24 January 2007 05:44, gorkem at pardus.org.tr wrote:
> Biraz insafli olmani dilerdim, zira daha ikinci surumdeyiz. Herkes
> Pardus'un mukemmel olmasini istiyor. Bitlerin ve saniyenin hesabini yapmak
> guzel de, gunluk hayatta cogu surecin mukemmel islemedigini neden
> gor(e)medigini cikartmaya calisiyorum.

 Günlük hayatta süreçlerin mükemmel iþlemiyor olduðu gerçeði ile mükemmel
iþlemesi için söylenip durmak arasýnda bir iliþki yok bence (Doruk da
mükemmel iþlemediðini görebiliyordur muhtemelen, sadece görmezlikten
geliyordur ;)) (ayrýca -farz-ý misal- Doruk'un hayatta çoðu sürecin mükemmel
iþlemediðini görememesi, mükemmel iþlemeyen bir diðer süreç olarak gayet
sýcak bir þekilde karþýlanabilir de). Pardus'ta eksik, hatalý olan þeyleri
defalarca söyleyen, yeri geldiði zaman da ekþiyen insanlar lazým bu projenin
çevresine. Örneðin Doruk'un basýp gitmek yerine sitem ettiðin þeyi yapmasý
senin adýna üzüntü verici olsa da Pardus adýna bir sevinç kaynaðýdýr bence :p

> Ben senin soyledigini cok iyi anladim, hatta hak da veriyorum - ama
> tartisma tarzinin (bebek-emzik) hala yanlis oldugunu dusunuyorum. Duzgun
> cumleler kurup canimi yemek, hatta ilimli ve sakin davranip bana
> istedigini yaptirtmak varken, bu saldirganligin neden?

 Pardus'ta bireysel tercihlere göre iþ yapýlmadýðý için, Pardus'a ortaya
atýlan formal olarak kabul edilebilir ve genel olarak destek gören öneriler
sayesinde yön veriliyor. Yanlýþ bir þeyin de neden yanlýþ olduðunu
tartýþýyoruz zaten. Bu noktada üsluba takýlmanýn pek de anlamý yok
bence; "ýlýmlý ve sakin davrananýn istediðini yaptýrmasý, diðerlerinin *abayý
almasý" gibi bir þey de yok sonuçta. Karþýlýklý alýnganlýk edip bizi tedirgin
etmeyiniz derim ben.

 I miei 2 Cents.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing

Cevap