Slm;

O zaman ortaya çýkan sonuç þudur diyorum,

1.sanat.ozgurlukicin.com adýnda bir alan oluþturacaðýz ve bu oluþumun
bütün yönetimini ben üstelenmeye hazýrým, zaten iþim gereði grafik
konularýnda çalýþtýðým için benim açýmdan çok büyük sýkýntý
yaratmayacaktýr ki zaten pardus-tt.org de kendi yaptýðým çalýþmalarý
sunmaktayým. Kýsacasý sanat olayýna talibim.

2.pardusdepo.com domainini ulakbim sunucusuna taþýyacaðým. Sacede ftp yi
yurtdýþýnda tutacaðým.

3.
"Sende :) ! Bir süre sonra Cihangir'deki ofisimizde bu projelerden
sorumlu, tam zamanlý bir webmaster/sistem yöneticisi istihdam etmeye
baþlayacaðýz, bu arkadaþla birlikte bu iþin sorumlularý olabilirsiniz.

Bu arada bu webmaster'ýn aramýzda yeni katýlan geliþtirici arkadaþlardan
birisi olmasýný çok arzu ederim. Bu da açýkçasý bir "iþ teklifi"dir...:)"

Bu iþe talibim diyebilirim. :)

Yukarýda yazdýðým hususlarda sýkýntý yok diyorum o zaman ve ben
çalýþmalara bu þekilde yön veriyorum.