Merhaba;
Tuesday 13 February 2007 tarihinde, Gürer Özen þunlarý yazmýþtý:
> Yalnýz þöyle
> bir nokta var, seçim sýrasýnda bulunan her bir essid için bir tane macsýz,
> en az bir tane de her bir ap için macli olmak üzere birden fazla entry
> olmalý. Yani ben "aliveli" essid'ini ayný essidli herhangi bir yere
> baðlanma modunda, yada yalnýzca þu mac'i olan ap'ye baðlan modunda
> seçebilmeliyim. Link betiði henüz bakmýyor bu bilgiye, ama bakacak.

Bunun kullaným senaryolarýnda çok gerekli olduðunu düþünüyorum ama ortalýðý
çok karýþtýracak diye de korkuyorum, þöyle bir fikrim var :

Bir ESSID ile birden fazla AP olduðunda, sadece ESSID görünsün, ama bu ESSID
tüm AP'lerin tree view'in baþlýðý olsun - öntanýmlý da tree kapalý olsun. Bu
adam ne dedi burada derseniz, þöyle birþey :

Ýlk scan anýnda aliveli ESSID'li 3 AP, bi de hedehodo ile vedevodo bulunmuþ
olsun :

... hedehodo (00:13:46:63:F2:CD)
+ aliveli
... vedevodo (00:23:46:63:F2:AD)

Sadece aliveli seçilirse "essid=aliveli, en yüksek quality'e baðlan" demiþ
oluruz. Yok ben belli bir aliveli'ye baðlanacaðým diyenler aliveli'nin +'sýna
týklar:

... hedehodo (00:13:46:63:F2:CD)
+ aliveli
 |- aliveli (00:13:46:63:F5:01)