20 Þub 2007 Sal 01:50 tarihinde, Barýþ Metin þunlarý yazmýþtý:

> normal (ön tanýmlý secenek olarak) ve enhancement'ý dile getirmiþtik. Her
> update bug veya security olmak zorunda deðil ki. type'da da
> bildirilebilecek bir "normal" seçeneði durmalý en azýndan.

Bunlarýn gereksiz olduðunu konuþmuþtuk sonradan. Enhancement zaten normal ile
farkýnýn ne olduðunu açýklamasý bile zor bir þey.

type bildirmediðimizde normal olarak kabul ediyoruz. Deðerlere mahsus
eklemedim ki, ayrýca yazýlmasýn, orada bir type gördüðümüzde özel bir þey
olsun.

Cevap