Tuesday 27 February 2007 tarihinde, Faik Uygur þunlarý yazmýþtý:
> 27 Þub 2007 Sal 16:19 tarihinde, Barýþ Metin þunlarý yazmýþtý:
>
> Kýsaca Ekin'in duyuru listesinde yaptýðý iþi paket yöneticisinde görünür
> hale getirmeye çalýþýyorum. Tekrarlanan bilgiler olduðu doðru ancak...
>
> History'de bulunan bilgiler _geliþtiricilere yönelik_ ama genelde de _çöp_
> bilgiler oluyor. Geliþtiricilere bunlarý daha farklý yazmalarýný diretmenin
> de pratikte pek bir iþe yarayacaðýný düþünmüyorum.
>
> Duyuru listesinde bu iþ için özel zaman ayrýlarak hazýrlanmýþ, güncelleme
> bilgilerinin kullanýcýlara yönelik zengin halleri bulunuyor. Çeviri
> [...]

Ben yazana kadar Faik yazmýþ, kullanýcýya yönelik içerik ( != commit
loglarý, != history taglari) ve i18n önemli noktalar. Bir de bu xml'den
belirli formatlarda / birden fazla dilde duyuru ve wiki dokumaný oluþturacak
scriptler yazmayý düþünüyorum, þu anda sýrf duyuru ve wiki editlemek bile
sýký zaman kaybý oluyor, otomatize edebilirsem çok iyi olacak.

ekin.

Cevap