Merhaba,

On 3/15/07, A. Murat Eren <meren at pardus.org.tr> wrote:
>  Bu yüzden her paket için +%5 gibi bir ekstra koymanýn makul olduðunu
> düþünüyorum, sizler ne diyorsunuz, bu iþin doðru çözümü sizce nedir? Sonuçta
> derdimizin paketi kuracak kiþinin diskinde yeterli alan olup olmadýðýný
> kontrol etmek olduðunu da unutmamak gerekli.

Bu kontrolü nerede yapacaðýz? Eðer bunu Pisi de yapacak isek, her
paketin metadata'daki kurulu boyut bilgisini %5 arttýrmak yerine,
Pisi'nin kurulmak istenen paketin, kurulu boyutunun %5 fazlasýný
almasý yeterli olmalý.

Bu arada aklýma birþey daha geldi. Kurulmak istenen paket 5 Mb ise,
kurulu boyutu ise 10 Mb ise, bize = 5 Mb + (10 Mb * 1,05) lik bir disk
alaný gerekecektir. Yani indirilecek paketin diskte kaplayacaðý alaný
da hesaba katmalý mýyýz?

Görüþmek üzere.
--
Furkan Duman