Merhaba,

On Sunday 29 April 2007 03:02:28 Eren KOVANCI wrote:
> Bu nedenle bu çaðrýnýzý geliþtirici listesinde deðilde kullanýcý listesinde
> ya da forumlarda yapmanýzý kendi adýma rica ediyorum.

Hayýr, aman aman... Pardus-* e-posta listelerinin hiç birisinde lütfen bu tip
çaðrýlar yapmayýn, iþi gücü býrakýp sabahlara kadar bu konuda olmadýk geyik
üreten insanlarý huzurlu ortamýmýza çekmeyin...

Forumlara forum yöneticileri karar versin, o ayrý... ama lütfen pardus/uludag
alan adýný içeren ortamlarda siyasi tartýþmaya mahal verecek çaðrýlar
yapmayýn.

Bloglarýnýz var, onlarý kullanýn, merak etmeyin liste/forum takip edecek kadar
kendini iþin içinde hisseden her kullanýcýmýz bloglarýmýzý, gezegenleri de
takip ediyorlar.. Mesajlarýmýzý oradan, daha bireysel ve saðlýklý biçimlerde
ifade edebiliriz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->