Selam,

Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Acikcasi bir isi yapan bir paket olmasi guzel bir kural. Ancak bence
> deponun geneli icin degil dagitim ISO'suna girecek yazilimlar icin
> anlamli bir kural. Kuralin hedefi, kullanicinin menuyu actiginda ayni
> isi yapacak bir suru programla karsilasip kafasinin karismamasi olmali.

Ben de tam bunu yazýyordum ayrý bir mesaj olarak :). Depo politikasý belgesini
buna göre güncellemek bence doðru bir karar olur. Depo içerisinde
destekleyebildiðimiz kadar farklý paketin bulunmasý kullanýcýlar için olsa
olsa faydalý bir özellik olur.

Burada önemli olan "destekleyebildiðimiz kadar paket" konusu. Zaten Doruk'un
sorduðu ve Çaðlar'ýn da asýl bahsettiði sorun bu sanýrým. Bu konuya dikkat
etmemiz gerekiyor fakat kurulum ile birlikte gelen depodaki paketleri taþýmak
doðru gelmiyor. Depoya yeni paket alýrken biraz daha seçici olmamýz þimdilik
sunduðumuz özelliklerden feragat etmeden üretebileceðimiz en mantýklý çözüm
olur bence.

Contrib-2007 uyumu konusu baþka bir konu fakat Meren'e katýlýyorum.

iyi çalýþmalar,
--
Barýþ Metin

Cevap