28 Aralık 2009 Pazartesi günü (saat 17:55:55) İşbaran Akçayır şunları
yazmıştı:
> - Kaptandan siyah tema seçince kmix gibi tepsideki bazı uygulamaların beyaz
> arkaplanda ve beyaz text ile kaldığını dolayısıyla bir şey okunamadığını
> gördüm.

Bunu Renan'la konuştuk. Plasma temalarındaki air->default geçişinden kaynaklı
sanırım. Gerekli değişikliği yapıp sonucu iletebilir misin Renan?

> - bespin temasıyla ilgili yakın geçmişte yaşadığım bir sürü sorun var, bu
> tema diğer temalardan farklı olarak bazı hacklerle dokunmaması gereken
> yerlere de dokunup estetik sağlama uğruna bazı durumlarda yavaşlık, ve
> çökmelere neden oluyor. bu temanın default iso ya dahil edilmemesini
> öneriyorum.

Oyy, bunu hatırlattığın iyi olmuş, ben cd'de olduğunu bilmiyordum. Bence de
alınmaması daha iyi olur.

> - dolphin içindeki bir mesajda Türkçe karakterlerle ilgili bir sorun
>  gördüm, şöyle bir şey [0]

Buna bakacağım.

Teşekkürler.

--