2010/6/10 Necdet Yücel <necdetyu...@gmail.com>:
> Selamlar,
>
> Katkı deposunda sahipsiz duran paketleri güncellemek istediğimde
> bazılarının svn'deki hallerinin paketlenmediğini görüyorum. 926
> paketlik büyük bir depo aslında katkı deposu. Anıl Özbek oldukça fazla
> emek harcayarak bu depo için bir rapor hazırlamıştı. Bu depoyu 2009.2
> kurulu bir farmda baştan derletsek dökülen çok paket olur. Onları
> görür temizleriz. Türker'e biraz iş çıkar ama ;)

> Ben de bu
> paketleri 64bit bir farmda derleteyim ve 64bit için yapılması
> gerekenleri görelim diyorum.

Deponun son halini net olarak görüp elden geçirmek için iyi bir yol
olur aslında. Hatta 2009.2 yerine kurumsal 2 üzerinde 64bit olarak da
derleyebiliriz. 2011 yolunda daha verimli olur sanırım.

> Buildfarm listesine üye arkadaşları isyan ettirmeden bir fikrinizi alayım
> dedim.

Eğer rahatsızlık olduğu yönünde bir şikayet olursa farm koduna dokanıp
arkadaşlara ya da listeye çok mail göndermeden de yapabiliriz ilk
etapta.

--
Türker Sezer