Merhaba,
Bir süredir developer.pardus.org.tr sitemizin zaman sıkışıklığı içinde karmaşık bir yapıyla hazırlanmış olduğunu düşünüyorum. Bunu çözmek için bir site haritası önerisi sunmaya ve içeriğin geliştirilmesine yardımda bulunmaya karar verdim. Bu konuda fikirlerinizi ve yardımlarınızı almak üzere yazıyorum.

Şu anda hazırladığım site haritası sadece üst seviyeleri gösteriyor. Sitenin temelini, yani ilk sayfalarını doğru organize etmenin gerekli bilgilerin farklı sayfalara gereksiz dağılmasını önlemek adına ve sitenin gezinebilirliğini kolaylaştırma adına önemli olduğunu düşünüyorum. Temel sayfa düzeni önerim şu şekilde:

Anasayfa (Home) içeriği: Welcome about this site, How to Contribute (Development, Bug Reporting / Triage, Test, Translation, Documentation, Graphical design and Multimedia, Help Others (help yourself :) ), Spread the Word), Projects (Pardus Projeleri Kısa Tanımları), Mailing Lists (link?), Events, Planet, Repository Browsing Info

--Development
----Software development (Projects ?)
----Packaging
[...]
--Projects (How to contribute altında mı olmalı yoksa?)
--Events

Bu öneriyi yaparken https://wiki.ubuntu.com/ ve http://fedoraproject.org/wiki/Fedora_Project_Wiki sayfalarını örnek aldım.

Önerileri bekliyorum.

Bertan Gündoğdu