On Mon, 11 Apr 2011 11:45:11 +0300
Gökçen Eraslan <gok...@pardus.org.tr> wrote:

> 11 Nisan 2011 Pazartesi günü (saat 11:19:03) Fatih Arslan şunları yazmıştı:
> > >

> Karşı olunacak bir şey yok, sorun varsa düzeltiriz bunun çözümü paketi geride
> tutmak değil. Mesa 7.10 ile KDE 4.6'nın daha düzgün çalıştığını söyleyen KWin
> maintainerı.

Benim itirazım paketin güncellenmesine değil ki "bi deniyelim" diyerek bu
depoyu kullananlarının sistemini açılmaz hale gelmesine. Devel deposu da olsa
bu depoyu kullananların olduğunu unutmamamız gerekiyor.

> Buradaki sıkıntı tahminimce, KDE içinde Mesa versiyonunu kontrol eden yerler
> olmasından ve bizim henüz KDE'yi yeni mesa ile derlemememizden kaynaklanıyor.
> KWin kodunda Gallium ve Intel sürücülerinin Mesa 7.10 ile farklı çalışmasını
> sağlayan yerler var.
>
> Qt'yi 4.7.2'ye çektikten sonra, KDE 4.6.2 güncellemesi ile KDE yeni mesa ile
> tekrar derlenmiş olacak.

Bu dediklerini Mesa güncellemesiyle birlikte tek hamlede yapabilirsek KDE
geçişiyle birlikte oluşan sıkıntıları daha rahat test edeceğiz. :)

--
Mete Alpaslan <m...@pardus.org.tr>