On Wed, 13 Apr 2011 19:55:35 +0300 (EEST)
<paketler-comm...@pardus.org.tr> wrote:

Merhaba;

JUNIORJOB seçmiş olan bir çok geliştirici adayını ilgilendiren bir
konu, bir hatırlatma; o yüzden teknik listeye yazayım dedim.

> Author: yucel.kilic
> Date: Wed Apr 13 19:55:35 2011
> New Revision: 117302
>
> Added:
>    playground/yucel.kilic/hamlib/actions.py
>    playground/yucel.kilic/hamlib/pspec.xml
>    playground/yucel.kilic/hamlib/translations.xml
> Log:
> Bugzilla hata kodu 6128 olan hamlib kitapliginin pisi insaa dosyalarini
> ekliyorum. Bu kitapligin olmamasi Bugzilla'da 17417 icin engel teskil ediyor.

Commit yaparken commit mesajına aksi bir durum olmadığı sürece ingilizce
yazmaya özen gösterelim, yabancı katkıcılarımızın da olan biteni takip
etmesi açısından.

Kullandığınız kabukta EDITOR değişkenini favori editörünüze set
ederseniz, svn commit'e -m argümanını vermediğiniz her commit'te
editörünüz açılıp commit mesajınızı yazmanızı sağlayacaktır. Böylelikle
birden fazla satır kullanarak da commit yapabilirsiniz. Bununla ilgili
daha detaylı bilgi için bkz:
http://lists.pardus.org.tr/gelistirici/2011-January/055350.html

Birden fazla satır kullanarak commit yapmanın bir yararı, BUG:COMMENT
ve BUG:FIXED gibi bugzilla commit hook'una takılabilecek satırlar
yazabilmeniz.

Mesela bu örnek için commit mesajının altına bir satır BUG:COMMENT:6128
yazsaydı Yücel, 6128 nolu hata kaydına da bu commitiyle ilgili bilgi
gidecekti. :)

İyi çalışmalar.

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>