2011/4/17 Emre Erenoglu <ereno...@gmail.com>

> Tamam, iyi fikir, oraya koyarim. Simdi esound ve audiofile ile ugrasiyorum
> bitireyim playgrounduma atarim.

Onlari da hallettim, simdi hepsi playground'umda 32bit diye bir dizin
icinde.

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/erenoglu/32bit/

Yalniz iclerinde files, comar gibi alt dizinleri sildigimden (normal
paketlerle karismasin diye), paketleri depoya alacak gelistirici
arkadasimizin ilgili actions.py ve pspec.xml'i gozden gecirip oyle almasini
beklerim. Esasen dogrudan actions.py ve pspec.xml kopyalanip, pspec'teki
release numarasinin gerekiyorsa artirilmasi yeterli olur sanirim.

--
Emre