On Sat, Apr 16, 2011 at 12:58:49AM +0400, Emre Erenoglu wrote:
>Ornek:
>            <Dependency if_built_on="64bit">spice</Dependency>
>
>Umarim anlatabilmisimdir.

Bildiğim kadarıyla böyle bir özellik yok Pisi'de. Benim aklıma Qemu paketi için
iki tane ayrı *alt* patket oluşturmak (qemu-binary) geldi. Bu paketlerin
isimleri aynı olacak. Fakat oluşacak binary isimleri farklı olacak (örneğin
qemu-32 ve qemu-64). Bunlar da qemu'ya linklenmiş olacak.

32bit paketinde:

    <Path fileType="executable">/usr/bin/qemu-32</Path>

Diğerinde ise:

    <Path fileType="executable">/usr/bin/qemu-64</Path>

olacak. Biri diğerinde olmadığı için sadece bir tane paket oluşacak. Bunun bir
örneğini Skype paketinde görebilirsin. Skype paketinin pspec.xml dosyasını
incelersen (actions.py ile birlikte), bir tane Skype paketinde normal
bağımlılıklar varken, diğerinde emul32 paketleri olduğunu göreceksin.

Benim aklım bu geldi, belki daha iyi çözümler vardır.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan