Perşembe 31 Mart 2011 günü (saat 12:58:42) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Merhabalar;
>
> Aşağıdaki bileşenlerin sorumluluklarını üzerime alıyorum.
> Sorumlulukları tarif edersek:
>
> * Bu bileşenlere girecek paketlerin review süreçlerinde bileşen
> sorumlusu olarak ACK vermek
> * Paket review sürecinde ilgili bileşenin alt ve üst bileşen
> sahipleriyle iletişim içerisinde olmak
> * Bu bileşenlerdeki paketlerin bakımı konusunda paket sahipleriyle
> iletişim içerisinde olmak
> * Bu bileşenlerdeki sahipsiz paketlere sahip bulunması için çaba
> göstermek.
>
> Üzerime aldığım bileşenler:

> [...]

Bugzilla'da bunlar hala eski sahiplerine atanıyor, cron'la çalışan betikte bir
sorun mu var? programming.language.python hala Bahadır ve Onur'a gidiyor
örneğin, kurumsal ve 2011'deki components.xml'de sahibi Serdar görünüyor.

--
Gökçen Eraslan