21 Nisan 2011 Perşembe günü (saat 17:31:22) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Bu sandbox hatasını ben tekrarlayamıyorum. Bende sandbox açık ve
> /var/spool/fax dizini de olmamasına rağmen sorunsuz paketleniyor.

Dizin olmadığından sorunsuz paketleniyor olabilir, dizini oluşturup
deneyebilir misiniz?

efax-gtk-faxfilter/Makefile.am dosyasında:

spooldir = @SPOOLDIR@

   -chown lp $(spooldir) 2> /dev/null
   -chgrp lp $(spooldir) 2> /dev/null

satırları var. Çözüm olarak da paketin içinde gelen spec dosyasına bakılabilir
sanırım:

make SPOOLDIR=$RPM_BUILD_ROOT/var/spool/fax DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT install

--
Gökçen Eraslan