Salı 26 Nisan 2011 günü (saat 07:41:53) Meltem Parmaksız şunları yazmıştı:
> Author: meltem.parmaksiz
> Date: Tue Apr 26 10:41:53 2011
> New Revision: 117806
>
> Modified:
>    2011/devel/distribution.xml
> Log:
> ruby-mode is included in emacs

Paketleri distribution.xml'e eklerken, çok önemli bir nokta var Fatih daha
önce yazdı ama ben de hatırlatayım: Distribution.xml'in içinde dosyanın sonuna
yakın bir işaret var. Eğer distribution.xml'e eklediğiniz paket *kararlı*
ikili deposuna henüz *girmediyse*, misal ruby-mode, bu paket
distribution.xml'deki işaretin altına ekleniyor.

Ben kararlı depo için index oluştururken, distribution.xml'de işaretin altını
silip öyle index ürettiriyorum. Index üretildikten sonra da distribution.xml'i
eski haline getiriyorum.

Mesela ruby-mode bu haliyle kalırsa işaretin üstünde, kararlı depoya ilk paket
aldığımızda, ben sadece işaretin altını silip index ürettirdiğim için ruby-
mode herkeste silinecek. Halbuki bu paketi obsolete eden değişiklik daha
kararlı depoya girmemiş olacak.

--
Gökçen Eraslan