On Mon, 2 May 2011 00:37:45 +0300
Onur Küçük <o...@pardus.org.tr> wrote:

>  Bu sorunun neden olduğu hakkında bir fikriniz var mı ? Paketi her iki
> mimaride de bolca derleyip denemiştim, bende bir sorun olmadı. CPP
> olduğu için colorgcc gibi bir şeyden olmasın ?

 Sorun sandbox dan kaynaklanıyor, 64bit altında 32bit bileşenleri
derlerken 32bit rpcgen çalıştırılıyor ama catbox 64 bit altında 32bit
komutları kabul etmiyor. Bu sorunu pisi de emul32 kullanıldığında
sandbox kapatarak çözmüşüz ama glibc emul32 kullanmadığı için bundan
faydalanamıyor. Bir ara emul32 ye dönüştüreceğim ama dikkatli yapmam
lazım, şimdilik C2 ve p11 de glibc leri sandbox sız derlersek iyi olur.