Merhaba;

Bildiğiniz gibi BTK'nın geçtiğimiz günlerde dile getirdiği yasaklar,
düzenlemeler metni ile 22 ağustos tarihi Türkiye'de internet için bir
milat olma noktasına gelmiş durumda. Bu süreçte pardus geliştiricileri
olarak bizim de bir şeyler yapmamız, çekincelerimizi dile getirmemiz
gerektiğine inanıyorum. Kişisel olarak fikrimi bloguma yazdığım bir
yazıda[1] dile getirdim.

Kalan zamanı ve karar alma süremizi göz önünde bulundurursak (15
Mayısta Türkiye genelinde yürüyüşler öncesi yayınlanacak bildirilerde
yer almak açısından) ayrı bir kampanya metni oluşturmak yerine var
olana destek vermek daha doğru olabilir. Bu konuda neler diyorsunuz?

Buradaki[2] bildirinin altına "Pardus Geliştiricileri Topluluğu" gibi
bir isimle imza atabiliriz.

Tek tek bireysel olarak karşı çıkıyor olabiliriz, ama toplu halde,
birlikte dursak daha güzel olmaz mı? Toplu halde hareket etmenin önemli
olduğunu düşünüyorum. Bu konuda düşünceleriniz, önerileriniz nelerdir?

[1]
http://developer.pardus.org.tr/people/serdar/blog/2011/05/22agustos-internet-censorship-ban-in-turkey/
[2]
http://www.sansursuzinternet.org.tr/internette-sansure-karsi-ortak-platform-deklarasyonu/