Merhaba,

Farklı sürümlerde kaç hatamız olduğunu, bir hafta içersinde kaç hata kapatıldığını ve kaç hataya yorum yapıldığını grafiksel olarak göstermeye çalışıyorum. Görsel olarak hala eksik olmasına rağmen paylaşmam gerektiğini düşündüm. Daha sonra haftalık olan raporun aylık, 6 aylık, yıllık şeklinde versiyonlarını yapmayı düşünüyorum. Bu raporları zaman bazlı hata durumları şeklinde developer.pardus.org.tr'de daha sonra yayınlamanın iyi olabilceğini düşündüm. Böylece rahatlıkla hata durumlarımıza bakabileceğiz.

http://cekirdek.pardus.org.tr/~semen/misc/all-bugs-report.html
http://cekirdek.pardus.org.tr/~semen/misc/weekly-bug-report.html
http://cekirdek.pardus.org.tr/~semen/misc/detailed-bug-report.html

Kolay gelsin,