Selamlar,

Paket yöneticisine, katkı süreçlerine de olumlu bir ivme kazandıracak, çoklu
depo desteğini (overlay) 2012 hazırlıklarına başlamadan kazandırmak istiyoruz.
Ben bunun için bu destek nasıl yapılabilir, diğer dağıtımlar neden ve nasıl
yapıyor gibi incelemeler ile konu üzerinde araştırmalara başladım. Elimde
olgun veriler oluştukça yine bu başlık altında paylaşacağım.

Bununla beraber overlay deponun gerekliliği, hangi ihtiyaçlarımızı giderecek,
bize hangi senaryolarda çözüm getirecek gibi konuları burada da konuşmaya
başlayıp, herkesin aklındakileri paylaşmasıyla daha sağlıklı yol alabiliriz.

Herkese iyi çalışmalar.
--
Metin Akdere