22.05.2011 18:51, Çağlar Kilimci yazmış:
Bir kaç gündür Git commit lerinin Bugzilla ya gönderme script i için uğraşırken
bugün şöyle [1] bir proje gördüm. Kısaca bahsetmek gerekirse git-bugzilla
entegrasyonu için yazılmış bir araç. Bunu kullansak mı, yoksa bizim svn için
olana [2] benzerini yapsam mı karar veremedim. Ne düşünüyorsunuz?

İlk başta bu tür araçları kullanmak için çaba sarf etmeyelim.
Deneyimsiz olduğumuz için bazı problemler ile karşılaşmamız
kaçınılmaz. Eğer bu araçlar da sandığımız gibi kararlı değilse
süreci yavaşlatabilir.