On Friday 05 August 2011 09:26:01 Gökhan Özbulak wrote:
>  Merhaba,
>
>  Modülün son hali Java kitaplıklarının yanı sıra çalıştırılabilir Java
>  uygulamalarının da yüklenmesi ve sistemde çalıştırılmaya hazır hale
>  getirilmesi ile ilgili işler yapıyor. Ayrıca dojavadoc metodu ile javadoc
>  dökümanları da ürettirmek mümkün.
>
>  Javamodules'ün tamamlanmış haline buradan [1] ulaşabilirsiniz. Pisi'nin
> bir sonraki sürümüne (2.4 sonrası) modülü eklemeyi planlıyoruz. Öncesinde,
> öneriler varsa değerlendirip modüle son halini vermek iyi olur.

* Ayrı bir _dodoc fonksiyonu yazmak yerine pisitools.dodoc'u kullanacak
şekilde değiştirme taraftarıyım. _dodoc her ne kadar recursive çalışıyor olsa
da, dışarıdan çağrılmak yerine sadece bu modül içinde kullanılıyor olsa da

* Kozmetiğe de yazabilirdim bunu belki, ama buraya yazayım: Fonksiyonları
yazarken spesifik işleri yapan fonksiyonları yukarı çekelim derim ben sırayla
fonksiyonları yazarken, en altta def compile ve def install kalsın misal.
Diğer modüllerde olduğu gibi. Hatta istersen kernelmodules.py'deki gibi

#################
# Other helpers #
#################

filan yazabiliriz fonksiyonların başına.

* install'da src_to_dest={'*jar':'usr/share/java'} yerine
src_to_dest={'*.jar':'usr/share/java'} kullansak daha yerinde olabilir,
atıyorum otajar diye bir dosya oluşmuştur ama text dosyasıdır, o da paketin
içine gitmesin.

* install'un __doc__'una pisitools.py'deki gibi '''example call:'''lar eklemek
faydalı olur, nasıl kullanılacağı konusunda fikir vermesi açısından. Evet,
kodu okuduğumuzda da görüyoruz, ama her seferinde kodu okumakla vakit
kaybetmeyelim :)

 * her javamodules.install'da classpath generate etmek zorunda mıyız? Örnek
olarak zekr programını denedim mesela, eskiden classpath generate etmeden de
çalıştırabiliyordum, şimdi classpath generate etmek fazladan bir işmiş gibi
geldi bana.

== Cosmetic ==
1) def run içinde
    # Otherwise, javadoc might be completed with errors
Hata verip çıkıyorsa "javadoc fails to be completed because of errors" gibi
bir şey daha doğru olur sanki.

2) def install içinde
# If no any source match, then no need to create destination dir

If there is not any matching source, then no need to create destination dir.

daha iyi olur gibi geldi bana, sadece öneri :)

Şimdilik gözüme çarpanlar bunlar, eline sağlık çogzel olmuş (=

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>