On 08/12/2011 10:34 AM, H. İbrahim Güngör wrote:
Depoda "yali.git" projesi açtık ve commitlerin gideceği e-posta listesi
>  olarak halihazırda bulunan ve 100 kadar üyesi olan ama uzun! zamandır
>  kullanılmayan "yali e-posta listesi"ni [2] hortlatmaya karar verdik.
commitler ve tartışmaların aynı liste üzerinde gitmesi listenin takibini çok
zorlaştırır. commitler için neden uludag-commits listesini kullanmıyorsunuz?
isteyene yali ile ilgili commitleri filtreler.

Projeye özel e-posta listesinin olması diğer maillerle, projelerle ilgilenmek istemeyenler için güzel bir özellik. Fakat bundan önemlisi artık code review gibi işler de yazılım geliştirme sürecimize (en azından YALI geliştirme sürecine) dahil olacağı için ayrı bir liste olması şart gibi. Bu noktada anaconda-devel [1] listesi örnek alınabilir sanırım.

[1] https://www.redhat.com/archives/anaconda-devel-list/2011-August/thread.html

Eğer isim sorun olacaksa yali-devel isimli başka bir liste de açıp commit ve review'ları burada toplayabiliriz ama yalı listesinde ne konuşulacak bu durumda meçhul, o listeyi öldürmek istemiyorum açıkçası.

Senin dediğine bir çözüm: uludag-commits listesine henüz yalnızca svn'den gelen commitler var fakat (uludag-git-commits'de açılabilir...) bizim listeye gelen e-postaları tüm projelerin commitlerini merkezi bir yerden izlemek isteyenler için forwardlayabiliriz fakat yine de bunun gerekli olduğunu sanmıyorum ya da şu anda oluşacak sorunları öngöremiyorum.

--
Renan Çakırerk | Pardus Developer