آقای پیمان کریمی چی چی برا خودت می دوزی مبافی که اشتباه می کنی کدوم لیست
پستی همین یه دونه لیست پستی عضو ام و خلاص. یکی دوتا هم که نی ایمیل ها نا
مربوط

اون یکی دوستمون که اسمت یادم رفت : چی چی تجربه نشون داده تجربه کی کجا چی رو
نشون داده همینجوری می بافید برا خودتون شماها ؟ و اصلا تجربه آقای X نشون
داده حالا این شد ملاک تصمیم گیری ؟
نوستالژی شد دلیل الان ؟

نتیجه گیری نهایی من از این بحث هم این بود که این ره که میریم به ترکستانه
:دی
میگید آی ما که مدیر نیستیم اینجا رو جمعی می گردونیم حرف هم بزنی همه جبهه می
گیرن نه آقا همین خوبه یه سری دلایل میارید برا آدم که گاهی من قاطی می کنم تو
میلینگ لیست تهران لاگ ام یا کجام ، یا هم لطف می کنید تو بحث شرکت نمی کنید
که تشکر می کنم به هر حال یا هم میگین همینه که هست و فیلان :دی . این لیست
پستی که فقط جهت اطلاع از اخبار لاگ باشه که ندارید ما بازم آنساب می کنیم ولی
این راهش نی. یه نگاه به لاگ های دیگه بندازید. خود دانید.

Meh.