Witam,

Zainstalowałem niedawno Operę - wersję 9.10 z Portage z flagami
USE="gnome spell". Wszystko wydaję się działać poprawnie, ale:

1. Opera nie wyświetla wschodnioazjatyckich znaków. Zamiast nich widzę
kwadraciki. Nie ma za to problemów z bliskim wschodem i bukwami. Dla
porównania, Firefox 2.0 wyświetla za to wszystko, ale przy dużej ilości
japońskich ideogramów zaczyna wyraźnie spowalniać.

2. Opera nie jest w stanie przyjąć ode mnie znaków diakrytycznych. Kiedy
wciskam, dajmy na to, prawy alt + a, w polu tekstowym pojawia się
kwadracik. Po wciśnięciu backspace zamienia się na znak zapytania. Po
drugim backspace znika i znak zapytania.

Mam zainstalowany polski język interfejsu oraz ISO-8859-2 jako domyślne
kodowanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam,
Jan Stępień

--
Mail    jan at stepien com pl