On Mon, 13 Aug 2007 12:48:02 +0200
"Kacper Goc" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Witam,
>
> [ ... ]
>
> Wszystko by było ok gdyby nie to, że nie mam na swoim kompie KDE i nie
> mam potrzeby instalacji kdnssd-avahi, który jest częścią tego
> środowiska. Moje flagu use to:
>
> [ ... ]
>
> Jak widać nie ma wśród nich flag takich jak kde czy qt ponieważ
> korzystam z GNOME.
>
> Czy jset to błąd, który powinienem zgłosić na Bugzilli czy też
> popełniam jakąś pomyłkę??

Popatrz wpierw dlaczego masz zainstalowane to kde-misc/kdnssd-avahi:
equery d kde-misc/kdnssd-avahi
To Ci pokaże, które pakiety potrzebują tego czegoś z KDE.
Gdy to nie pomoże możesz też zaglądnąć do pliku world (/var/db/pkg/world
lub /var/db/pkg/world), może przypadkiem zainstalowałeś ten pakiet.

Możesz też skorzystać z flagi "-t" dla emerge (nie sprawdzone) lub
"--show-reasons summary" dla paludis (sprawdzone), by zobaczyć czemu ten
pakiet jest instalowany. Zwróć uwagę na to co będzie w nawiasach kwadratowych
oraz samą listę pakietów.

Przeglądnąłem też ebuild avachi ale tam nic zależnego od KDE nie ma, więc
najprawdopodobniej to coś innego w twoim systemie...

--
Michal Kurgan
http://dev.gentoo.org/~moloh