Naar aanleiding van de competitie op het Sargasso-blog deze week, een
herpublicatie van mijn artikel in Waterstof
<http://www.waterlandstichting.nl/index.php?pid=322>. Als een winnend
voorstel is dat bij de publieke omroep te lezen onder "verbeter de
democratie" op <http://www.wijzijndebaas.nl>, de hopelijk ironische
naam voor de site over "de Week van de Democratie" bij de omroepen.

Dat was een langere variant op mijn artikel in NRC Handelsblad op 11 juli 2007,
<http://reinder.rustema.nl/gepubliceerd/nrc11jul07.png>.

Nu staat 'De handel in aandacht' met commentaar-functionaliteit op:

<http://www.geencommentaar.nl/index.php/2007/10/04/gastlogger_de_handel_in_aandacht>

Gastlogger: De handel in aandacht
Geplaatst op 04-10-07 om 15:35:50

GeenCommentaar heeft ruimte voor gastloggers, deze maal voor Reinder
Rustema, docent Media aan de Universiteit van Amsterdam en oprichter
van petities.nl. Reinder meent dat, in ons economische systeem, 'de
handel in aandacht' beperkt(er) zou moeten worden.