Ik ben te zien in "Amsterdams Zicht", een televisieshow over de
toekomst van de omroep AT5.

Ik deed eraan mee omdat het een oefening was voor studenten
Mediastudies. Door een televisieshow vanuit een studio te maken
konden ze het een en ander leren over televisie. De show is gekozen
tot beste van het studiejaar en te zien op de nieuwe website van
Mediastudies op http://www.mediastudies.nl (mijn werkgever).

Hoewel het tegen mijn principes is om op televisie te verschijnen
meld ik het maar voor de volledigheid en als uitzondering op de regel.

Het is trouwens geen echte televisie want het is wel gemonteerd,
daarom val ik regelmatig in herhaling. Dat is ook precies waarom ik
niet in de televisieshows van anderen wil verschijnen, je verliest de
controle over de inhoud, maar dat terzijde.

Je hebt er wel Windows Media Player of Flip4Mac voor nodig om het af te spelen.

Het exacte adres, gelinkt vanaf mediastudies.nl, is
<mms://haanstra-wm.ic.uva.nl/direct/FC404C63-6D61-8A98-F2C7-72749AAA5A8A_/Amsterdams_zicht.wmv>

--
ReindeR