El 26/11/2015 a les 21:43, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
Hola Jordi,

He baixat el fitxer Gegle, i n'hi ha dos:

- Development Branches (86% traduït)
- Stable Branches (93% traduït)

Suposo que s'han de traduir els dos, començaré pel primer. Diga'm si no
és així.

Tradueix el 'Development Branches'. L'altre no paga ja la pena ja que no penso que es facin més versions estable.

Quan hagi acabat el Gegle, acabaré el fitxer de Documentació que tinc a
mitges i acabaré Eines i Colors.

Fantàstic!

Una altra cosa, he mirat la versió en línia de Documentació, i alguns
fitxers com Llum i ombres que vaig fer fins a l'estiu, encara hi ha la
versió anglesa en comptes de la catalana.
Potser és que encara no s'han pujat??

Sí, és això perquè les traduccions estan als dipositis.

També tenen la documentació com a baixada:

http://download.gimp.org/mirror/pub/gimp/help/windows/2.8/2.8.1/

I fixa't que tots van ser actualitzats per darrer cop 1 de desembre de 2013.

Jordi