courtesy of Google Translate:

Entschuldigung, ich kann beim CSV-Problem nicht helfen.

Google Translate sagt mir, dass dies Deutsch ist, und obwohl es hier auf dieser Liste einige deutschsprachige Benutzer gibt (vielleicht kann einer von ihnen helfen), gibt es eine spezielle GnuCash-Liste für deutsche Benutzer. Siehe hier: https://wiki.gnucash.org/wiki/Mailing_Lists

------

Sorry, I can't help with the CSV problem.

Google Translate tells me this is German, and while there are some German speaking users here on this list, (maybe one of them can help out) there is a dedicated GnuCash list for German users. See here: https://wiki.gnucash.org/wiki/Mailing_Lists

Regards,
Adrien